[109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
Ha valaki segítene új vagyok itt.
Nem-e tudja valaki hogy,lehet képet felrakni a MOSZKVICSOMRÓL (3. gen.) kicsit tragacs. |
Sziasztok.Keresek pedálos Moszkvicsot(1-2-3as),ladát,illetve hasonló orosz pedálos játékokat,felújításra szorulót is,akár alkatrésznek is. gaben-car@freemail.hu Tel:30/552-92-89 |
Klassz az oldal!
Gyerekkorom soha meg nem valósult álma volt egy ilyen járgány!!!!
Egy kis kiegészítés:
Tudtommal létezett Moszkvics 412-es hátsóval, és 408 homlokfallal, az IZS gyárban (is???) gyárthatták, csak kizárólag belföldi értékesítésre.
Itt az ukrán határ mellett rengeteg ilyen gép szaladgál(t) a határ megnyitásakor. Nemegyszer láttam ezt az átmeneti változatot, és gyárinak tűnt a megoldás. Tehát a 2. generációs pedálos Moszkvicsot szerintem létező típusról másolták.
Sok sikert, és kitartást a gyűjtéshez, megőrzéshez, igenis kell ezzel foglalkoznmi, ez egy darabkája a múltunknak (meg a gyerekkoromnak is...)
gyuszkó a bogarhatu.hu fórumról!!!! |
Nagyon jó ez az oldal. Én az OLD TIMER MOTOR CAR klub tagja vagyok. Külön megdicsérem az oldal kitalálóit. Bővítsétek az oldalt, és toborozzatok sok tagot. Mensetek meg minden kisautót. SOK SIKERT! Lakatos József. |
van egy 2 moszkvicsom hiányos , eladó, képeket tudok küldeni gbk75@freemail.hu |
sziasztok jo az oldal,gyertek szavazni,koszi http://palyazat.indavideo.hu/video/moszkvics_432_v6i_biturbo
|
Hát óriási! Ilyen még létezik? Nagy örömmel és nagy nosztalgiával olvastam mindent, annak idején én is hajtottam egyet és emlékszem rá, hogy rajongtunk érte. Ha a képeket és az emlékeimet összevetem, talán második generációs lehetett. Nagy érdeme volt az, amiről sokan írnak: a barkácsolhatóság, amibe szülők és gyerekek adták bele a fantáziájukat, majd így adták tovább a kisebb testvérnek, unokatestvérnek. Mert ez az autó nem volt "kész", csak egy puritán, egyszerű szerkezet volt. És ez az igazi szépsége, még akkor is, ha a sebváltó sárga drót volt szódásszifon kupakkal :) Valami barkácsolás a mienken is volt, de hogy mi, azt a múlt ködfelhői takarják. Nem is baj, így a legszebb az emlék! |
üdv mindenkinek.Nemrég sikerült vennem egy 2.generációs Moszkvicsot{1000ft.}Azóta teljesen beleszédűltemezekbe a kis csodákbaés ma sikerült rátalálnom erre az oldalra ami szerintem fantasztikus.Ezek a kis autók igazi kincsek ebben a műanyag világban.Egy kérésem lenne.Sajnos a kormány hiányzik az autóbol,ha valaki tud segitsen.előre is köszi.papppeter@freemail.hu. |
Jónapot.
Feltolultak az emlékek!!!
Nekünk is vett Apu Moszkvicsot, mikor kicsik voltunk. Apu olyan jófej volt, hogy a beépített laposelemes világítás mellé megcsinálta, hogy a hátsó lámpák is világítsanak. E célra bal- és jobboldalt beszerelt egy-egy nyomógombot, ezekkel lehetett indexelni. (A villogtatás manuálisan történt :-))
Ezenkívül én még akkor, pár évesen készítettem bele sebváltót, ami egy vastag sárga drót volt, a tetején (bumszlinak) egy szódásszifon csavarjával. Sajnos nem hasonlított sebességváltó karra, hanem úgy nézett ki, mint egy sárga drót egy szódásszifon csavarjával. Éreztem is, hogy nem lett az igazi.
Aztán egyszercsak kinőttem, és disznóságnak éreztem, hogy az öcsém még belefér. De aztán ő is kinőtte, így helyreállt a világ rendje.
BlueBunny
http://bluebunny.freeblog.hu |
Szia!
Hát le a kalappal, minden vágyam egy ilyen oldal készítése lett volna, de megelőztél! :) Szuperjó oldal csak legekben tudok róla beszélni. Ha nem gond a linkedet ki is teszem az oldalamra mert összevág a téma. ha esetleg te is kiteszed az én linkemet azt külön köszönöm! További jó autóvadászatot kívánva:
Gotha
//gportal.hu/portal/mrretro/
|
Üdv!
Szeretnéd, ha oldalad egy hatalmas oldalkatalógus része lenne?Ha igen, katt ide: //gportal.hu/portal/moh/ .
Célunk az összes olyan oldal összegyűjtése, ami a tudomány ill. technika valamely ágával foglalkozik!
Részletekért katt a linkre!
A TECHteam csapata |
Cső nagyok király az oldalad. Nézz be hozzám is mert most újúlt meg és döntsd el h teccik-e. Az oldal mostantól luxusautókkal történt balesetekkel foglalkozik. Rengetek kép van h Ferrari -k Lamborghini -k (meg sok minden más) balesteztek. www.luxcars.gportal.hu |
Akinek problémája van az általam felújított moszkviccsal nekem jelezze! A bejegyzésében szerintem nem minden igaz vagy nem úgy történt... Elég féreg dolog névtelen levéllel kritizálni a másikat. Ha tőlem vette szóljon nekem, ha akkora a baj akkor hozza vissza az autót és VISSZAADOM PÉNZÉT! Azt nem tudom miért nem írja le a nevét elérhetőségét, hogy orvosuljuk a bajt? Vagy mégsincs gong? Akkor minek a levél?
Az a különbség köztünk, hogy én egy ilyen levél után is vállalom, hogy én csináltam az autót és hajlandó vagyok akár visszavenni. Akinek gondja van keressen meg! Ne gerinctelenül irogasson...
Káplán Róbert
72-447-603
70-516-9792 |
hello
Lekötelezne ha ennek a hozzászólásnak a gazdája felkeresne: 2007.03.02 22:48
mig-21@freemail.hu
üdv.: Robi |
Sziasztok nagyon örülök ennek a lapnak én is szeresztem egy pedálos viszonylag jó állapotu,de azért megérett egy fényezés stb.,szintén nekem is nagy álmom volt régen csak soha nem kaptam meg,ezért most az unokaöcsémnek szereztem egyett,igaz még kicsi hozzá,de szépen komotosan elkezdem felujitani,és mire kész lesz száguldozhat vele,csak az a baj,hogy van egy két hiány rajta,pl.homlokfal,diszléc,két hátso lámpa stb.,ha esetleg valaki tud eladó ilyen alakatrészt elöre is megköszönném,viszont az elözö tulaj,nagyon jo plexit csinált rá elég eredeties,még csinált rá kicsi ablaktörlöt,és kicsi vissza pillantot,igaz gyárilag nem volt,de jól néz ki,még lenne egy kérdésem,hogy korábban olvastam,hogy nem sokára lelehet tölteni a plexi és a matrica sablonját,ez hol lehetséges?,Elöre is köszönöm a kérdésre a választ,további sok sikert a lapnak. CIMEM:berlin_berlin@freemail.hu Üdvözlettel: M.Csaba |
Sziasztok!!
Nekem van pedálos ladám. Ha fel lesz újítva majd teszek fel képet. A 3. generácios rozsdaszinű, kék moszkvicsomról és szocauto ladaja es moszkvicsa képtár, néven.
Üdv:szocauto |
Szevasztok!
Sokszor gondoltam már rá, hogy hozzá szólok.Ezúton most leírom mi is történt: a kertünk végén találtam egy 1981-es gyártású moszkitót. Miután találtam hírdetést felújtásra a Veterán autó-motor magazinban, felvettem a kapcsolatot a pécsi illetőségű Káplán úrral. JÓL hangzóan elmondta a teljes felújítás menetét és módját. Időpont eggyeztetés után levittem hozzá a szerkezetet. Az elkészülés idejét korrektűl be is tartotta. A KÉSZ gépen akkor csak a lakatolás,fényezés hibái látszottak. Betudhatóvá gondoltam a sok helyen horpadt vékony lemeznek.Kérésem szerint a lámpák, díszlécek maradtak a gyáriak a gumi és az alumínium alkatrészek kiegészítve, egyengetve kerűltek vissza. Az általa kiegyengethetetlennek vélt ezért jobb állapotu 1988-as /átmeneti/ évjáratu karsszériát kaptam.A kormánykerék, plexi fellelhettetlensége ténynek tartom, plexi állásában való elrobbanását viszont nem. Az egyszerű elektromos rendszer sem lett az erőssége a gépnek /használhatatlan/. Hátsó futómű csapszegeinek rőgzítését 3 Forintos sasszeg helyett 1 mm-es horganyzott acéldróttal rögzíttete. A műszefal rőgzítésének lemezcsavarjai felsérthetik a gyermek lábait a csavar hossza miatt, szerencse díszként funkcionál.
Ezeket a hibákat /magát veteránbarát restaurátornak tartó/nem követ el ezért az árért? |
Helosztok! Akit érdekelnek a motorok az nézze meg az oldalam: http://www.gportal.h u/portal/csergebalaz s/ |
[109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1]
|