Szerkezeti változások
Változtatások az 1.szériás moszkvics karosszérián:
Valamikor 1960 előtt az alvázas megoldásról áttérnek az önhordó karosszériára. 63 körül középső felfogatást kap az első lökhárító, 70-től a műszerfal is változik, a rendszám 68-tól bemélyedést kap, az ülés mellett védő él jelenik meg 69-ben, illetve a felirat is máshová kerül.
Változtatások az 2.szériás moszkvics karosszérián:
A rendszám feletti dísz eltűnik 76 után, a pecsét beütés 75-79 között van. 74-ig a hátsó lengőkarba a csapágy csavarozva van, utána szegecselve, illetve a pedálsorron is csökken a sasszegek száma
79 elejéig van a kasznin alul az a 2 borda a lemezen ami be van karikázva, utána nincs.
75 végéig ilyen a hátsó nyúlvány, utána a szokásos
76-ig a díszléc alatt belül van egy plussz él, valamint a pedálrudak szögletesek. Ezek később hengeresek.
Változtatások az átmeneti moszkvics karosszérián:
Az ár beütés 27 helyett 29.50.
Változtatások a 3.szériás moszkvics karosszérián:
Változik az elemtartó kialakítása.
Néhány 93-as és 94-es moszkvicson elhagyták a csomagtérfedélre lehúzódó éleket
Előfordult hogy bizonyos futómű,kormánymű alkatrészeket is színre fújtak gyárilag.
A lökhárítók változása miatt eltúnik a kis kiálló lökhárító tartó fül, 88-ig 2 furat van a kaszniban középen, 89-91 között 3 furat, 92-től már csak 1 furat de még látszik a másik 2 helye is.
A lada szerkezetileg annyit változik hogy az üléslemezéről eltűnnek a lyukak, a hátsó rúgó is eltűnik, később lökhárítót és középső villogót is kap ezért plussz furatokra van szükség, illetve az első és hátsó futómű vas szerkezete is változik.
|